۵ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸

معاون هنری وزارت ارشاد:

۲۰ درصد از بودجه معاونت هنری برای هنرمندان استان فارس اختصاص یافت

۲۰ درصد از بودجه معاونت هنری برای هنرمندان استان فارس اختصاص یافت

شیراز – معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توافق های انجام شده، ۲۰ درصد از بودجه معاونت هنری به حمایت از هنرمندان استانی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس تاکید کرد: تلاش ما بر این است که با حمایت از هنرمندان استانی زمینه های فعالیت برون مرزی آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده ۲۰ درصد از بودجه معاونت هنری به حمایت از هنرمندان استانی اختصاص خواهد یافت.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استانها طی دو سال گذشته در زمینه تئاتر فعال بودند و منتخبین بارز استانی به خوبی در محافل داخلی و خارجی خود را نشان دادند که اخیرا یکی از آثار منتخب جشنواره تئاتر رضوی ۴۰ شب اجرای عمومی در تهران داشت.

مرادخانی تاکید کرد: به آرامی نگاه متمرکز به تهران تبدیل به نگاهی فراگیر در کشور شده است و برای کسانیکه در حوزه تئاتر کار می کنند برنامه ریزی کردیم تورهای آموزشی در رده منتخبین هر استان برگزار شود و به کشورهای اطراف نیز تعمیم یابد.

وی با اشاره به تاسیس موزه هنرهای معاصر شیراز نیز گفت: به زودی تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این موزه با هماهنگی های انجام شده آغاز می شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: می توان بخشی از بار موزه هنرهای معاصر تهران را در شیراز انتقال داد.

کد خبر 3779905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha