۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

رقابت ۴ دختر پینگ پنگ باز قم در مسابقات نوجوانان کشور

رقابت  ۴ دختر پینگ پنگ باز قم در مسابقات نوجوانان کشور

قم - نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۴ دختر پینگ پنگ باز قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.

آزاده مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در حالی از امروز به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود که تیم هیئت تنیس روی میز استان قم با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

وی افزود:  هانیه عموییان، مهسا رشیدی، ساره احمدی و سارا محمدی بازیکنان اعزامی از قم به این مسابقات هستند و در گروه‌های ۳ یا ۴ نفره برای صعود از دور گروهی به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: هانیه عموئیان در این مسابقات با صبا سراجی از استان مرکزی و یاسمن زارع از استان کرمان همگروه است و مهسا رشیدی دیگر پینگ پنگ باز قمی با فرناز اسکندری از خوزستان و الناز کیوانداریان از اصفهان مسابقه خواهد داد.

مهدوی بیان داشت: ساره احمدی دیگر نماینده استان قم نیز برابر نوری مسلمی از مازندران و مبینا فرعی از البرز مسابقه خواهد داد و سارا محمدی چهارمین و آخرین پینگ پنگ باز قم مقابل رضوان خواجه از گلستان و سارا رضوی از اصفهان به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: ساره احمدی چندی پیش در مسابقات بین المللی فجر قزوین با رقابتی پایاپای و عملکردی بالاتر از حد تصور در مقابل حریفان خود، نفر اول بلاروس و ملیکا عامر طاس، عضو دسته برتر نوجوانان کشور از فارس در حالی نتیجه را واگذار کرد که  پا به پای آن‌ها پیش رفت و حریف دست و پا بسته‌ای نبود.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تعداد دختران پینگ پنگ باز قم در یکی ۲ سال اخیر رو به فزونی گذاشته و امیدواری زیادی به موفقیت این ورزشکاران در کسب عناوین برتر رنکینگ تنیس روی میز دختران ایران داریم.

کد خبر 3780257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha