۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸

در مسابقات تنیس روی میز آزاد نوجوانان دختر کشور؛

نمایندگان تنیس قم با حضور در مرحله حذفی به کار خود پایان دادند

نمایندگان تنیس قم با حضور در مرحله حذفی به کار خود پایان دادند

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: نمایندگان قم با حضور در مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز آزاد نوجوانان دختر کشور به کار خود پایان دادند.

محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز آزاد نوجوانان دختر کشور در حالی به میزبانی اصفهان برگزار شد که نمایندگان قم با حضور در مرحله حذفی به کار خود پایان دادند.

وی افزود: در مسابقات تنیس روی میز آزاد نوجوانان دختر کشور به میزبانی اصفهان، هانیه عموییان، مهسا رشیدی، ساره احمدی و سارا محمدی بازیکنان اعزامی از قم به این مسابقات بودند و در گروه‌های ۳ یا ۴ نفره برای صعود از دور گروهی به مرحله حذفی با حریفان مسابقه دادند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: هانیه عموئیان در این مسابقات با صبا سراجی از استان مرکزی و یاسمن زارع از استان کرمان همگروه بود که نخستین مسابقه خود را واگذار کرد و برای صعود باید دومین بازی خود را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت که در نهایت با پیروزی بر حریف خود راهی دور دوم شد اما در مرحله اول حذفی با شکست برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

عموئیان بیان داشت: مهسا رشیدی دیگر پینگ پنگ باز قمی با فرناز اسکندری از خوزستان و الناز کیوانداریان از اصفهان مسابقه داد و وی در اولین مسابقه خود بازی را واگذار کرد و او نیز برای صعود باید برنده بازی دوم می‌شد اما در گام دوم هم نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

وی عنوان کرد: ساره احمدی دیگر نماینده استان قم که با وجود قرار داشتن در رده سنی نونهالان در مسابقات نوجوانان شرکت کرد نیز برابر نوری مسلمی از مازندران و مبینا فرعی از البرز مسابقه داد و با پیروزی بر هر ۲ حریف خود راهی مرحله حذفی شد و در این مرحله هم حریف خود را مغلوب کرد اما در دور دوم حذفی به حریف خود باخت و از جدول مسابقات کنار رفت.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: سارا محمدی چهارمین و آخرین پینگ پنگ باز قم مقابل رضوان خواجه از گلستان و سارا رضوی از اصفهان به میدان رفت که با یک پیروزی و یک شکست راهی مرحله حذفی شد اما در این مرحله نتوانست از سد حریف خود عبور کند و بدین ترتیب پرونده تیم تحت هدایت فاطمه محقق با حضور در مرحله حذفی بسته شد.

کد خبر 3781242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha