۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

تا پایان امسال انجام می‌شود؛

تعویض ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف در خراسان شمالی

تعویض ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف در خراسان شمالی

بجنورد-مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال یک هزار کیلومتر از شبکه سیمی فشار ضعیف در استان با کابل خودنگهدارتعویض می‌شود.

ابوالفضل راه چمنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۰ کیلومتر از این میزان شبکه سیمی با کابل خود نگهدار در استان بااعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعویض شده و مابقی در دست اقدام است.

راه چمنی با اشاره به اینکه برای اجرای باقیمانده میزان برآورد تعویض شبکه سیمی با کابل خودنگهدارتا پایان امسال اعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است، افزود: تاکنون برای تعویض ۶۱۰ کیلومتر از این شبکه ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تأمین اعتبارشده است.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به مزایای تعویض شبکه سیمی به کابل خود نگهدار اظهار کرد: علاوه بر جلوگیری از سرقت شبکه‌های سیمی، رفع افت ولتاژ، کاهش خاموشی مشترکان با اجرای این طرح از برق‌دزدی و انشعابات غیرمجاز در این حوزه نیز جلوگیری می‌شود.

راه چمنی افزود: افزایش ایمنی و کاهش برق‌گرفتگی و کاهش تلفات انرژی و حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از آسیب به پرندگان و درختان از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

کد خبر 3781317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha