۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۰

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا در همدان

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا در همدان

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، خانوادگی و خدماتی در هفته ناجا در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی این مجموعه برشمرد و از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، خانوادگی و خدماتی در هفته ناجا خبر داد و گفت: شعار این هفته «همه با هم برای امنیت و آرامش» انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان روز اول این هفته را «جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی» اعلام کرد و گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی، حضور در نمازجمعه همدان و ارائه برنامه مشاوره‌ای و پزشکی به نمازگزاران از جمله برنامه های این هفته است.

مهدیان‌نسب مسیر همایش پیاده‌روی خانوادگی را از میدان قائم (عج) تا تپه عباس‌آباد همدان عنوان کرد و گفت: ۲ دستگاه خودرو، ۸ دستگاه تردمیل و جوایز ارزنده دیگری برای این برنامه تدارک دیده شده است.

وی عنوان دومین روز از هفته ناجا را «پلیس و حرفه‌گرایی، دانش‌بنیان و کارآمدی» ذکر کرد و با بیان اینکه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با مردم و پاسخگویی به مطالبات مردم، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری همایش «پلیس‌یاران محرم» و برپایی نمایشگاه شهرک ترافیک برای این روز مدنظر است، گفت: سومین روز این هفته نیز عنوان «پلیس، قانون‌گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی» را به خود اختصاص داده است.

مهدیان نسب برگزاری جشن «مهر و دانش» در مدارس، نواختن زنگ انضباط، برگزاری همایش «همیاران پلیس»، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و رونمایی از طرح تحقیقاتی حجاب و عفاف را از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برشمرد.

فرمانده انتظامی استان همدان بااشاره به اینکه عنوان روز چهارم هفته ناجا «آموزش همگانی، اعتماد مردمی و امنیت پایدار» نامگذاری شده است، افزود: در این روز همایش «طلایه‌داران فرهنگ ترافیک» برگزار و از ۲ کتاب رونمایی و نشست علمی ـ تخصصی با اساتید استان برپا خواهد شد.

وی عنوان روز پنجم هفته ناجا را «پلیس، پیشگیری اجتماعی، اقتدار، توانمندی و آرامش عمومی» ذکر کرد و گفت: تجلیل از منضبط‌ترین رانندگان، برگزاری همایش اصناف، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک و افتتاح ۵ پروژه عمرانی نیز در این روز برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان برنامه‌های روز ششم هفته ناجا را با شعار «پلیس، مردمداری، رأفت و مهربانی، سرمایه اجتماعی و ولایتمداری»، دیدار با امام جمعه، نشست پلیس با شوراها و معتمدان محلی، همایش پلیس و مسؤولان قضایی استان دانست.

وی شعار روز هفتم را «پلیس، فضائل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت» ذکر کرد و گفت: برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی، رونمایی از تمبر یادبود شهدای شاخص ناجا و سایر برنامه ها نیز در این روز برگزار می‌شود.

کد خبر 3781915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha