۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

۷۸ هزار پرونده در شرق استان تهران تحویل مراجع قضایی شده است

۷۸ هزار پرونده در شرق استان تهران تحویل مراجع قضایی شده است

قرچک-فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بیش از ۷۸ هزار پرونده از سوی پلیس تحویل مراجع قضایی در شرق استان تهران شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان قرچک با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، همه با هم برای امنیت و آرامش درنظر گرفته شده و این نشان دهنده آن بوده که گسترش و ارتقای امنیت، نیازمند عزم همگانی است.

وی با اشاره به این نکته که مردم نقش مهم و به سزایی را در عملکرد پلیس در رسیدن به اهداف مورد نظر ایفا می کنند، افزود: تلاش شده است تا از ظرفیت های مختلف نظیر مساجد و پایگاه های مذهبی برای گسترش و ارتقای امنیت استفاده شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تشکیل شورای معتمدین پلیس ادامه داد: تلاش شده تا از ظرفیت افراد معتمد و ریش سفیدان برای کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع برخی تخلفات استفاده شود.

وی با تأکید بر این نکته که پلیس بر فرهنگ سازی در زمینه کاهش وقوع جرایم اعتقاد راسخ دارد، بیان داشت: فعالیت های پلیس فقط منحصر به فعالیت های قهری نمی شود، بلکه فعالیت های فرهنگی نیز مورد توجه قرار دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: یکی از معضلاتی که امروز گریبان بسیاری از خانواده ها و جوانان را گرفته و دشمن نیز بر روی توسعه آن برنامه ریزی کرده، اعتیاد است.

وی بیان داشت: امروز اعتیاد به دغدغه جدی برای خانواده ها و نیروی انتظامی تبدیل شده و باید با استفاده از ظرفیت های مختلف به جنگ این مواد افیونی رفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به حجم پرونده های موجود در این منطقه یادآور شد: بیش از ۷۸ هزار پرونده از سوی پلیس تحویل مراجع قضایی در شرق استان تهران شده است.

سردار ناظری با تأکید بر عملکرد موفق پلیس شرق استان تهران در برخورد و کشف جرایم افزود: پلیس شرق استان تهران در کشف جرایم مختلف در شرق استان تهران نسبت به سال گذشته رشد داشته و این نشان دهنده عملکرد شبانه روزی پلیس است.

کد خبر 3783204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha