۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸

امام جمعه کرمانشاه:

امنیت از پایه های مهم کشور است/ ناتوانی دشمن در برابر اراده ملت

امنیت از پایه های مهم کشور است/ ناتوانی دشمن در برابر اراده ملت

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امنیت را از پایه های مهم کشور عنوان کرد و گفت: دشمن با تمامی سرمایه و امکانات در برابر اراده ملت ایران ناتوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محل فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، رژه رفتن در برابر قرآن را یک افتخار عنوان کرد و اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس درس های بسیاری را به همراه داشت که باید به نسل جوان منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در آن سال ها انقلاب نوپای اسلامی ایران در برابر دولت های تا دندان مسلح ایستاد و با اتکا به ارزش های اسلامی چون قرآن، عاشورا، تاسوعا و اربعین صحنه را خالی نکردند.

علما با اشاره به اینکه ارزش های مذکور به نظام اقتدار می دهد، گفت: آمریکا با همه اقتدار و سرمایه ای که در اختیار دارد در برابر اراده ملت ایران ناتوان است.

وی با تاکید بر لزوم عمل بر اساس قرآن افزود: در هیج جای دنیا به جز ایران دعوت به اخلاق، اسلام و انسانیت جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه استقرار نظم و امنیت را در سایه فعالیت نیروی انتظامی خواند که از پایه های مهم کشور است.

علما با بیان اینکه امروز اسلام امنیت را یکی از پایه های دین می داند، افزود: امنیت و آرامش عمومی در تمام شئونات زندگی اثرگذار است بنابراین امنیت از موارد مقدس برای مردم است.

علما نقش نیروی انتظامی را پاسداری از ارزشها دانست و گفت: با توجه به نقش ناجا در تامین امنیت داخلی و مرزها مقام معظم رهبری انان را بازوان توانای کشور نامیده است.

کد خبر 3783559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha