۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۸:۳۳

امحای بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در کیش

امحای بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در کیش

کیش - مراسم امحای بیش از ۱۱۵کیلوگرم انواع موادمخدر با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان محلی کیش و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  فرامرزی رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش شنبه شب در مراسم امحای مواد مخدر در جزیره کیش گزارشی از فعالیت های این پلیس در طول سال گذشته در راه مبارزه باموادمخدر ارئه کرد.

فرامرزی میزان موادمخدر امحاء شده را بیش از ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرد که از سال گذشته تاکنون توسط نیروهای توانمند انتظامی و دریابانی کیش کشف و ضبط گردید.

محمدحسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، کشف و ضبط بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در جزیره کیش را مرهون خدمات و زحمات طلایه داران عرصه نظم و امنیت جامعه با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول دانست.

وی با مهم دانستن موضوع مقابله با موادمخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: مبارزه با موادمخدر نیازمند بسیج عمومی است و تمامی اقشار جامعه برای حل این معضل باید تلاش کنند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مسئولان برای کاهش حداقل ۵درصدی معضل موادمخدر بصورت سالیانه از همه دستگاه ها و مردم برای تحقق این امر یاری طلبید و گفت: اگر همه مسئولان و دستگاه ها و یکایک آحاد جامعه، نقش خود را به خوبی انجام دهند شاهد کاهش آسیب های اجتماعی این پدیده شوم خواهیم بود.

جهان تصریح کرد: در برنامه ششم طبق بیانات مقام معظم رهبری موظف هستیم که آمار معتادین را تا ۲۵ درصد در سطح جامعه کاهش دهیم و برای رسیدن به این هدف باید همگی تلاش کنیم.

محمدحسن جهان با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب های موادمخدر هزینه اش کمتر از درمان خواهد بود، اضافه کرد: پیشگیری و مبارزه با اعتیاد نیاز به یک عزم ملی است و یک دستگاه یا نهاد به تنهایی قادر به مبارزه با آن نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در پایان خاطرنشان کرد: تعامل بین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و مجموعه فرماندهی انتظامی ویژه کیش امری ضروری است و موفقیت های اخیر پلیس در کشف و انهدام باندهای موادمخدر در گرو همین تعامل و همکاری بوده و این هماهنگی می تواند کار را در مبارزه با گسترش مواد مخدر آسان تر کند.

گفتنی است در پایان این مراسم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش و فرمانده انتظامی ویژه کیش در نشستی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بودند.

کد خبر 3784472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha