۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

مدیرعامل توزیع برق اردبیل:

رسیدگی به حوادث برق در اردبیل تسریع شد

رسیدگی به حوادث برق در اردبیل تسریع شد

اردبیل – مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: رسیدگی و پاسخگویی به حوادث برق اردبیل با هدف افزایش رضایت شهروندان تسریع شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به منظور بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان پایگاه پاسخگویی به حوادث برق با حضور کارشناسان زبده تشکیل شده است.

وی افزود: این پایگاه در پی تماس حوادث برق در کوتاه ترین زمان ممکن راهنمایی لازم را در اختیار شهروندان قرار داده و یا نسبت به اطلاع‌رسانی به مأموران حوادث اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در پاسخگویی چهار نفر حضور دارند و پاسخگویی در سه شیفت انجام می‌شود، ادامه داد: در شرایط خاص و بحرانی تعداد افراد تا ۱۰ نفر نیز افزایش می‌یابد.

به گفته علیزاده با تجهیز سامانه پاسخگویی به سیستم‌های نوین رضایت‌مندی شهروندان افزایش یافته و اتفاقات برق در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.

وی متذکر شد: در واقع در پی پاسخگویی به هنگام میزان خاموشی و قطعی برق در هنگام تعمیرات برق نیز با کاهش همراه است بطوریکه در حال حاضر با فعالیت اکیپ‌های خط گرم برق، قطعی برق در هنگام خاموشی تجربه نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه ۴۱۸ هزار و ۲۴۱ مشترک خانگی از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، اضافه کرد: در عین حال در بخش مشترکان صنعتی و عمومی و کشاورزی نیز به دلیل ارتقا خدمات سطح رضایتمندی افزایش یافته است.

کد خبر 3784753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha