۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶

با حمایت اداره کل فناوری و ارتباطات استان البرز؛

باشگاه مدیران ایران راه اندازی می‌شود

باشگاه مدیران ایران راه اندازی می‌شود

کرج - مدیر کل فناوری و ارتباطات استان البرز از راه اندازی باشگاه مدیران ایران با حمایت این اداره کل و برای نخستین بار در کشور خبر داد.

غلامرضا حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از راه اندازی باشگاه مدیران ایران را گسترش شبکه های حرفه ای مدیران اعلام کرد و گفت: در این باشگاه انتقال تجارب موثر مدیران در کمترین زمان، افزایش مهارت های کارآفرینانه، مدیریت دانش، آموزش آخرین متدهای مدیریتی و کسب و کار حرفه ای انجام می شود.

حمیدی افزود: طرح راه اندازی باشگاه مدیران ایران از سوی یکی از مجموعه های دانش بنیان استان البرز مطرح شد و با حمایت اداره کل فناوری و ارتباطات  در بستر فناوری اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: مدیرانی که حداقل سه سال تجربه مدیریت داشته اند می توانند با مراجعه به سایت http://modiriran.ir/club ضمن  ثبت نام در این مجموعه و دریافت کارت عضویت باشگاه با مدیران توانمند بخش خصوصی  و جامعه علمی مدیریت آشنا شوند.

لزوم توجه به شرکت های دانش بنیان و تقویت زیست بوم  کارآفرینی در البرز

حمیدی اجرای طرح های توانمندساز و  برگزاری همایش های آموزشی و خدمات مشاوره ای را از دیگر برنامه های باشگاه مدیران ایران دانست و یادآور شد: اشتراک گذاری تجربه و دانش و شبکه سازی حرفه ای با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می تواند در تحقق اقتصاد مقاوتی و افزایش کارآمدی نظام مدیریت موثر باشد.

وی توجه به شرکت های دانش بنیان و تقویت زیست بوم  کارآفرینی در استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای نوآور و خلاق و مبتنی بر فضاهای نوین ارتباطی است در حال حاضر مدیریت علمی بسیار تغییر کرده است و نیازمند بهره گیری از فناوری است، انتقال تجارب مدیریتی رویکرد حرفه ای است که می تواند از موازی کاری، اتلاف هزینه جلوگیری کند  و موجب افزایش راندمان کاری باشد.

کد خبر 3784875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha