۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

سردار شرفی تایید کرد؛

عملکرد موفق یگان های حفاظت در تامین امنیت

عملکرد موفق یگان های حفاظت در تامین امنیت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه عملکرد یگان های حفاظت بسیار موفقیت آمیز بوده است، اظهار داشت: این عملکرد نشان از ظرفیت بالای مشارکت عمومی در تامین امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار  مهر ، سردار محمد شرفی در همایش سراسری یگان‌های حفاظت با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی همه با هم برای امنیت و آرامش  است گفت: دلیل انتخاب این شعار برای امسال تلاش نیروی انتظامی برای جلب مشارکت حداکثری در جامعه برای برقراری امنیت است.

وی افزود: یکی از مترقی ترین روش های پیشگیری تشکیل یگان های حفاظت سازمان ها بوده است چرا که فلسفه ایجاد این یگان ها استفاده از نهایت ظرفیت نهادها و سازمان های دولتی در تولید امنیت و ترغیب آنها به مشارکت در این عرصه می باشد.

رئیس پلیس پیشگیری با تاکید بر اینکه عملکرد یگان های حفاظت در بخش های مختلف نشان از موفقیت درخشان این طرح در برقراری امنیت دارد،  خاطر نشان کرد: البته این یگان ها نیاز به توجه و توسعه بیشتری دارند.

وی گفت: نیاز و برنامه اصلی ما در توسعه یگان های حفاظت بهره گیری هر چه بیشتر از فناوری های برتر به جای عامل انسانی و سامانه های هوشمند تولید امنیت است.

سومین همایش سراسری یگان های حفاظت به مناسبت هفته ناجا با حضور سردار سلیمانی، معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا و دکتر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و سایر فرماندهان و روسای ارشد در محل سالن همایش های سازمان انرژی اتمی در حال برگزاری است.

کد خبر 3785140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha