۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

معاون دانشگاه خبر داد؛

ابلاغ آیین نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه پزشکی شهید بهشتی

ابلاغ آیین نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تدوین و ابلاغ آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای را تدوین و به تمامی مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد مهدی صدوقی امروز یکشنبه در نشست مسئولین کلان منطقه آمایشی ۱۰ کشور در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در زمینه اعتلای اخلاق حرفه ای توانسته ایم آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای را تدوین و به تمامی مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه ابلاغ کنیم.

وی افزود: در این زمینه کدهای اخلاق حرفه ای را هم به مراکز ارائه داده ایم .

صدوقی با اشاره به آغاز ارزشیابی و اعتباربخشی موسسه ای و بیمارستان های آموزشی گفت: ارزشیابی درونی ۱۲ بیمارستان آموزشی دانشگاه نشان می دهد که در سنجه های ضروری وضعیت خوبی دارند.

وی اضافه کرد: در بخش بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی نیز علاوه بر تدوین سند و ترسیم نقشه راه توانسته ایم شاخص های موسسه اعتباربخشی بین المللی ASIC نیز در زمینه اعتباربخشی موسسات خود استخراج کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه گفت: برای جذب دانشجویان خارجی توانسته ایم در دوره دکتری تخصصی و فلوشیپ برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و سایت به دو زبان انگلیسی و عربی هم راه اندازی کنیم.

وی از ایجاد مرکز آزمون جامع در این دانشگاه خبر داد و گفت: برای توسعه آموزش مجازی نیز در رشته های زنان و اطفال اقدامات موثری انجام شده است.

صدوقی با اشاره به ماموریت های ویژه این دانشگاه یادآور شد: برنامه اصلاحات در فازهای علوم پایه و علوم بالینی در حال انجام است و توسعه دانش پزشکی هسته ای با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است.

کد خبر 3785162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha