۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۸:۰۱

مدیرکل صنعت استان قزوین:

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم به صنایع قزوین پرداخت شد

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم به صنایع قزوین پرداخت شد

قزوین- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:در کنار اجرای طرح بهین یاب با همکاری بانکها ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم برای کمک به ۱۶۹ طرح صنعتی و تولیدی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی بانکها که در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهارداشت: در اجرای طرح بهین یاب در سراسر کشور ۴ هزار و ۹۲۲ پرونده واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و بیش از ۳۸۰۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان در استان قزوین ۱۷۰ میلیارد تومان برای ۱۹۴ واحد بوده است که در این زمینه رتبه ۹ کشوری را داریم.

پرزحمت تصریح کرد: همچنین بانکها به صورت مستقیم نیز پرداختهایی داشته اند که در سطح کشور تاکنون برای ۵ هزار و ۵۶۱ فقره پرونده مبلغ ۴۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی یادآورشد: در استان قزوین نیز بانکها به صورت مستقیم و خارج از طرح بهین یاب ۱۴۲ میلیارد تومان به ۱۶۹ متقاضی در بخش تولید و صنعت و کشاورزی پرداخت کرده اند.

حمید خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین هم در این جلسه اظهارداشت: ۴۸۰ طرح مربوط به شهرکهای صنعتی است که ۳۰۰ مورد منتظر تعیین نرخ سود قطعی هستند و ۱۱۵ مورد توسط کارگروه مخالفت و رد شده و ۳۶۵ مورد در بانکها مصوب شده است.

وی گفت: تاکنون در اجرای طرح بهین یاب ۷۴ میلیارد تومان به ۵۶ طرح مستقر در شهرک های صنعتی تسهیلات پرداخت شده است.

در این جلسه مقرر شد در مدت یک هفته گزارشی از وضعیت کارخانه های تعطیل شده، اجرای طرح بهین یاب، تسهیلات سفر معاون اول رئیس جمهور و پرداخت های مستقیم بانکه به واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی تهیه و به استاندار ارائه شود.
 

    

کد خبر 3785487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha