۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد:

خسارت مالکان برج سلمان پرداخت می‌شود

خسارت مالکان برج سلمان پرداخت می‌شود

مشهد ـ سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: خسارت برج سلمان توسط بیمه پرداخت و بازسازی آن به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ژیلا حصاری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با پیگیری‌های مستمر شهرداری برای پرداخت بیمه خسارت ناشی از حادثه، بیمه سرمد به تعهدات خود عمل کرده و اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان انجام داد.

وی با بیان اینکه برج سلمان یکی از پروژه های شاخص و نخستین برج مشارکتی شهرداری مشهد است، افزود: این پروژه تجاری در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۷۵۰ متر مربع ساخته شده است.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد عنوان کرد: بعد از حادثه در برج سلمان استانداردهای این پروژه و تمامی برج‌های مشهد  به‌روز رسانی شدند و دیگر واحدهای تجاری چه از بعد نما، در و پنجره و سیستم اطفای حریق  مورد بازنگری قرار گرفتند.

وی با اشاره به بازسازی نشدن نمای برج سلمان به دلیل خالی بودن صندوق بهره‌برداری برج تصریح کرد: در حال حاضر این مشکل با پرداخت حق بیمه حل شده و تغییرات برج سلمان بلافاصله شروع می‌شود.

حصاری با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد در راستای رشد و بالندگی بیش از پیش پروژه‌های شهری در تلاش است، ابراز کرد: مبلغ ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جهت خسارت برج سلمان توسط بیمه سرمد پرداخت شد که برای بازسازی برج استفاده خواهد شد.

کد خبر 3785992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha