۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷

فرمانده ناجای میامی

۲۴۰۰ مورد تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ میامی برقرار شد

۲۴۰۰ مورد تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ میامی برقرار شد

میامی-فرمانده نیروی انتظامی میامی با اشاره به دو هزار و ۴۳۲ مورد تماس با سامانه پلیس ۱۱۰، گفت: برقراری امنیت نیازمند همکاری جدی مردم با نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سلیمان اسدی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از طلایه داران فرهنگ ترافیک به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی ضمن ابراز خرسندی از اینکه طی سال جاری تصادف فوتی درون شهریناشی از تصادف در این شهرستان نداشته ایم، تصریح کرد: کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد و کشف سرقت ۲۰درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مجری قانون و رابط قوه قضاییه است، ابراز داشت: مردم پشتیبان اصلی نیروی انتظامی هستند.

فرمانده ناجای میامی افزود: افتخار ما این است که بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کرده و نیرویی عقیدتی، مذهبی، متدین، شهید پرور و با صلابت را در خدمت دفاع از امنیت مردم مسلمان تدارک دیده ایم.

اسدی با بیان اینکه اقتدار پلیس برای برخورد با هنجارشکنان است، ابراز داشت: مردم باید بدانند که همراهی با پلیس به افزایش امنیت منجر می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی درحوزه ترافیک یکی از اهداف ناجا است، افزود: اینکه تعداد تلفات رانندگی ما از شهدای ما در دفاع مقدس آن هم در یکسال بیشتر باشد نشان دهنده ضعف ما در فرهنگ سازی و کنترل ترافیک است که این اصل باید مورد عنایت مردم قرار گیرد.

فرمانده ناجای میامی افزود: برای کاهش تلفات رانندگی باید از کودکی آموزش های فرهنگی ترافیک را آموزش داد و این موضوع باید در خانواده ها نهادینه شود و والدین آنرا جدی بگیرند.

صادقی مدیر پایانه‌ها و حمل نقل شاهرود نیز در این نشست، گفت: برای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی یک هزار و ۳۵۰ کلاه ایمنی بین راکبان موتور سیکلت طی هفته ناجا در شاهرود و میامی توزیع شده است.

کد خبر 3787339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha