۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵

معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

پلیس و بازار پشتیبان اجتماعی هم هستند/ مردم بالاترین سرمایه نظام

پلیس و بازار پشتیبان اجتماعی هم هستند/ مردم بالاترین سرمایه نظام

شاهرود - معاون استاندار و فرماندار شاهرود مردمی بودن پلیس ایران را مهمترین سرمایه نیروی انتظامی برشمرد و گفت: پلیس و بازار دو رکن جدا نشدنی و پشتیبان اجتماعی هم هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش اصناف و امنیت به میزبانی سالن هلال احمر شاهرود درباره نقش و جایگاه اصناف و بازاریان ابراز داشت: امروز اهمیت اصناف و بازاریان بر کسی پوشیده نیست چرا که در هشت سال دفاع مقدس این قشر نشان دادند بهترین حامیان نهادهای نظامی هستند.

وی افزود: بالاترین دستاورد یگان نیروی انتظامی به دست آوردن مردمی است که به راستی حافظان نظم و برقراری امنیت هستند که امروز اصناف و بازراریان برخواسته از دل همین مردم به پاسداشت ارزشهای اسلامی پرداختند.

فرماندار شاهرود همچنین ابراز داشت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند چراکه اثبات کردند در تمامی عرصه های مختلف اعم از انتخابات، بازسازی عتبات عالیات، همایش ها و ... تنها مردم هستند که به حمایت از نظام برخواسته اند.

هاشمی تصریح کرد: اگر امروز شاهد برقراری نظم، امنیت، وحدت و انسجام هستیم به خاطر تعامل و صمیمیت بین نیروهای انتظامی، مردم و اصناف است که در تمامی مراحل پشتیبان امام و رهبری و دولت بودند.

وی افزود: نعمت ولایت و پشتیبانی مردم بالاترین دستاوردی است که در اختیار داریم لذا باید با حداکثر توان برای حفظ این دو ساعی بود چرا که حلقه‌های وصل مسئولان، رهبری و مردم می تواند در حفظ و برقراری ثبات امنیتی کشور کمک کند.

معاون استاندار سمنان در خلال مراسم به آمارگیری نفوس مسکن هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شاخص اعتبارات و امتیازات شهرستان بر اساس آمار اعلام شده اختصاص داده خواهد شد لذا باید همه در این امر همگانی مشارکت کنیم، آمار جمعیتی در شهرستان به عنوان شاخص در تمامی زمینه ها اثرگذار خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه شهرستان شاهرود حائز رتبه چهارم استان در سرشماری نفوس مسکن است، تصریح کرد: شهرستان سرخه با بالاترین میزان مشارکت در رتبه اول استانی قرار دارد و این نشان می دهد باید با عزمی راسخ با تشویق همگان در امر سرشماری، آمار مشارکت را به بالاترین میزان در کشور رساند.

وی افزود: با در دست داشتن شماره ملی خانوار و کدپستی به راحتی می توان در هر یک از دستگاه های اجرایی به صورت رایگان ثبت نام کرد لذا از همه مردم تقاضامندیم قبل از ۲۴ مهرماه نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

کد خبر 3788079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha