۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

بیش از۱۳میلیون تماس با سامانه۱۱۰در۶ماهه نخست سال جاری به ثبت رسید

بیش از۱۳میلیون تماس با سامانه۱۱۰در۶ماهه نخست سال جاری به ثبت رسید

شهرری-فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمت رسانی پلیس به مردم گفت: بیش از۱۳میلیون تماس با سامانه۱۱۰درشش ماهه نخست سال جاری به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح پنج شنبه در جریان تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در صحنه و میدان حضور داشته و برای ارتقای امنیت و نظم تلاش می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و به رهبری امام راحل از انقلاب دفاع کردند و امروز باید با تمام توان راه شهدا ادامه یابد.

وی با اشاره به این نکته که نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقای امنیت در جامعه آمادگی کامل دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با تأسی از راه شهدا و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری به وظیفه خود عمل می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی پلیس به مردم بیان داشت: خوشبختانه تعامل و اعتماد خوبی بین مردم با پلیس برقرار بوده، به طوری که بیش از۱۳میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه۱۱۰درشش ماهه نخست سال جاری به ثبت رسید.

سردار اشتری تأکید کرد: همچنین مردم بیش از ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار کرده اند.

گفتنی است همزمان با هفته ناجا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه کارکنان و فرماندهان ناجا با حضور در حرم امام راحل، با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

کد خبر 3788896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha