۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۹:۰۰

همزمان با ماه محرم و با حضور مسئولان؛

خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تجلیل شدند

خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تجلیل شدند

ورامین-همزمان با ماه محرم و با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی، از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین شامگاه پنج شنبه و همزمان با ماه محرم در هیئت حضرت سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، علی حیدریان شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرستانی حضور داشتند.

در این آیین فرهنگی و باشکوه، از خانواده شهیدان ثامنی راد، حیدری و گودرزی که فرزندان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت فدا کردند، تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پیوند هیئات مذهبی با شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم فارغ التحصیلان واقعی مکتب عاشورا و کربلا هستند و تجلیل از خانواده این شهدا در ماه محرم به عنوان یک اقدام ارزشمند و ماندگار به حساب می آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها و مکتب اهل بیت از بهترین سرمایه های خود گذشتند و در تاریخ جاودانه شدند.

وی ادامه داد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و ادامه داده راه این ستارگان نورانی، رسالت خطیری است که بر روی دوش مردم و مسئولان احساس می شود.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: هیئات مذهبی باید از فرصت حضور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در مراسم های عزاداری استفاده کرده و برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

محمودی تأکید کرد: بدون تردید معرفی شهدای مدافع حرم به عنوان الگویی برای نوجوانان و جوانان عصر حاضر یک رسالت مهم محسوب شده و باید همه در این زمینه وارد میدان شوند.

کد خبر 3789316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha