۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۹:۱۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمن به دنبال ناامن کردن ایران/نظام اسلامی در اوج عزت واقتدار است

دشمن به دنبال ناامن کردن ایران/نظام اسلامی در اوج عزت واقتدار است

تهران- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امنیت بالای جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به دنبال ناامن کردن ایران است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران زبانزد است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و از امنیت بالایی برخوردار است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت بالای جمهوری اسلامی ایران باعث ناراحتی دشمنان شده، به همین خاطر دشمن تلاش دارد تا این سرزمین را با طرح نقشه ها و توطئه های مختلف ناامن کند.

وی ادامه داد: اگرچه آتش ناامنی در منطقه مشاهده می شود اما جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم، در کنار تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و تبعیت از فرامین رهبری در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و باید با همه توان و ظرفیت از این امنیت پاسداری کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح این موضوع که امروز اقدامات تروریستی در برخی کشورهای اروپایی موجب ترس حکام و مردم آنان شده است، بیان داشت: اگر چه برخی از کشورهای اروپایی از اقدامات تروریستی در کشور خود هراسان هستند اما جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی توطئه ها و نقشه ها در امنیت کامل به سر می برد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امنیت جمهوری اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده و در این راه خون مطهر شهدای فراوانی بر زمین ریخته شده است و به همین خاطر باید قدر و ارزش این امنیت دانسته شده و با همه توان و ظرفیت از آن پاسداری و محافظت شود.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که دشمن به توطئه افکنی خود ادامه می دهد، بیان داشت: دشمن می کوشد تا با ایجاد ناامنی در ایران به اهداف خود برسد اما در سایه بصیرت و هوشیاری مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و حضور مقام معظم رهبری، تاکنون تمامی نقشه های آنان با شکست مواجه شده است.

کد خبر 3789323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha