۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳

با مشارکت سرمایه گذار عراقی؛

مجموعه ورزش های آبی و تفریحی در شهر سنندج احداث می شود

مجموعه ورزش های آبی و تفریحی در شهر سنندج احداث می شود

سنندج – سرمایه گذار عراقی قرار است که مجموعه ای بزرگ از ورزش های آبی و تفریحی را در سنندج احداث کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، سرمایه گذار عراقی همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان با استاندار کردستان دیدار کردند و نحوه اجرای مجموعه بزرگ ورزش های آبی و تفریحی شهر سنندج تشریح شد.

در این دیدار، استاندار کردستان نقشه های طرح مجموعه بزرگ ورزش های آبی و تفریحی شهر سنندج را مورد بررسی قرار داد و از اجرای این پروژه در استان ابراز خرسندی کرد.

عبدالمحمد زاهدی گفت: استان کردستان از ورود سرمایه گذاران در بخش های مختلف استقبال می کند.

وی عنوان کرد: تشویق افراد برای سرمایه گذاری در کردستان می تواند توسعه این استان را در زمینه های مختلف به دنبال داشته باشد.

استاندار کردستان افزود: هر چه زودتر جلسه سرمایه گذاری استان با حضور سرمایه گذار عراقی برگزار شود تا بزرگترین طرح مجموعه بزرگ ورزش های آبی و تفریحی غرب کشور در شهر سنندج اجرا شود.

مجموعه بزرگ ورزش های آبی و تفریحی شامل ۲ استخر ۵۰ متری، سرزمین موج های آبی، رستوران و سالن های جانبی می باشد که طبق برآورد اولیه با مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار عراقی احداث می شود.

این طرح با بررسی های به عمل آمده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در زمین کاربری ورزشی واقع در بهاران شهر سنندج اجرا می شود.

کد خبر 3792365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha