۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶

هافبک تیم فوتبال اورتون:

«داوید سیلوا» بهترین بازیکنی است که تا به حال با آن کار کرده ام

«داوید سیلوا» بهترین بازیکنی است که تا به حال با آن کار کرده ام

هافبک اورتون در حالیکه خود را آماده می کند تا روز شنبه هم تیمی سابقش را  در ورزشگاه «اتحاد» دوباره ملاقات کند٬ می گوید که او بهترین بازیکنی است که تا به حال با وی همبازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ «گرث بری» بازیکن تیم فوتبال اورتون، هفته گذشته به عنوان بازیکنی که بیشترین حضور در ترکیب اصلی را در لیگ برتر انگلیس داشته است٬ نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

وی بعد از «رایان گیگز» و «فرانک لمپارد» سومین بازیکنی شد که از مرز ۶۰۰ بازی در لیگ برتر عبور کرد؛ این در حالی است که وی ۱۳۲ بار از این تعداد را برای منچسترسیتی به میدان رفته است.

این بازیکن ۳۵ ساله در مدت حضورش در ورزشگاه «اتحاد» با بازیکنانی همچون «سرخیو آگوئرو»، «کارلوس توس» و «یحیی توره» همبازی بوده است ولی می گوید که «داوید سیلوا» از همه آنها بهتر است.

این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس گفت: عاشق بازی کردن با «سیلوا» در سیتی بودم. زمانیکه توپ به من می رسید٬ همیشه او همانجایی بود که بتوانید پیدایش کنید.

همچنین «بری» درباره «روبرتو مانچینی» مربی سابقش در منچسترسیتی گفت: عملکرد خوبی داشت. ولی سابقه خوبی در رفتار با بعضی از بازیکنان نداشت و دلیلش می تواند این باشد که با خیلی از آنها بحث و درگیری داشت. در قبال برخی از بازیکنان انقدر رفتارش آزاردهنده بود که آنها عکس العمل نشان می دادند.

کد خبر 3794776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha