۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

طی دهه اول محرم؛

۴۰۰ نفر از ایتام خراسان شمالی تحت حمایت حامی قرار گرفتند

۴۰۰ نفر از ایتام خراسان شمالی تحت حمایت حامی قرار گرفتند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از جذب ۴۰۰ حامی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان در دهه اول محرم خبر داد.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم‌های مختلف همچون برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی و گردهمایی رهروان زینبیه دردهه اول محرم ۴۰۰ حامی برای حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش طرح محسنین واکرام در استان جذب شد.

اهرابی با اشاره به اینکه طرح اکرام ومحسنین از طرح‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند، دانش آموزان نیازمند و بیماران سالمند و غیره است، افزود: در حال حاضر حدود ۶ هزار و ۵۲۴ نفر یتیم و خانواده نیازمند در قالب طرح محسنین و طرح اکرام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۴ حامی نیکوکار در استان حمایت از چهار هزار و ۲۰۴ یتیم طرح اکرام را  بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیان داشت: در حال حاضر در طرح محسنین چهار هزار و ۹۸۹ حامی، حمایت از دو هزار و ۳۲۰ یتیم و خانواده نیازمند را برعهده‌ گرفته‌اند.

اهرابی با اشاره به اینکه مردم در استان کمتر با طرح محسنین آشنا هستند، اظهار کرد: در طرح محسنین خانواده‌های نیازمند همچون بیماران صعب‌العلاج که قادر به پرداخت هزینه درمان خود نیستند و سالمندانی که برای تأمین معاش زندگی خود کسی را ندارند و دانش‌آموزانی که باوجود استعداد، هزینه تحصیل را ندارند تحت حمایت این طرح قرار می‌گیرند.

کد خبر 3796848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha