۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲

هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

برگزاری دیدار صالحین ورامین وسایپا در ابهام قرار دارد

برگزاری دیدار صالحین ورامین وسایپا در ابهام قرار دارد

ورامین-برگزاری دیدار تیم های صالحین ورامین وسایپا در هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور به دلیل بدهی های نماینده والیبال ورامین در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که همچنان برگزاری دیدار تیم های صالحین ورامین و سایپا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نماینده والیبال ورامین به علت عدم تعیین تکلیف بدهی های فصل گذشته و تأخیر در پرداخت ورودی لیگ، اجازه بازی در هفته نخست لیگ برتر را پیدا نکرد و مقابل پارسه تهران با باخت فنی مواجه شد.

در حالی که کم تر از ۴۸ ساعت تا دومین دیدار نماینده والیبال ورامین باقی مانده است، همچنان پرداخت بدهی های فصل گذشته این تیم نامعلوم بوده و این امر ممکن است به قیمت حذف نماینده والیبال این منطقه تمام شود.

به گفته رییس سازمان لیگ فدارسیون والیبال، اگر تیم صالحین ورامین تا قبل از دیدار با سایپا تسویه حساب لازم را انجام نداده و وضعیت بدهی های خود را مشخص نکند، از گردونه مسابقات حذف خواهد شد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه صالحین ورامین در تلاش هستند تا مشکلات مالی این تیم را تا پیش از دیدار با سایپا حل و فصل کنند تا زمینه حضور نماینده والیبال ورامین را فراهم سازند.

حال باید منتظر ماند و دید که تیم صالحین ورامین که بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، امیر حسینی، محمدکاظم را در ترکیب خود دارد، در هفته دوم لیگ برتر به میدان می رود یا از گردونه مسابقات حذف می شود.

کد خبر 3805045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha