۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

استان مرکزی در برخی حوزه ها نیازمند مدیران کارآمد است

استان مرکزی در برخی حوزه ها نیازمند مدیران کارآمد است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: استان مرکزی در برخی حوزه ها نیازمند مدیران کارآمد و افرادی است که با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان آشنایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، علی اکبر کریمی اظهار داشت: شاه بیت رفع مشکلات استان، وجود مدیرانی توانمند و کارآمد و آشنا با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و منابع انسانی استان است.

وی افزود: مشکل اصلی که در طول سال‌های گذشته سبب عقب افتادگی استان شده ناکارآمدی مدیریت بوده است و لزوم به‌کارگیری مدیران توانمند، سالم و متعهد در سطوح مختلف مدیریتی استان، مهم‌ترین مطالبه مردم و نخبگان در دولت‌های گذشته و در شرایط فعلی از دولت یازدهم است.

کریمی بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی اراک و صدها واحد صنعتی کوچک و متوسط نیز با پیگیری مدبرانه و دلسوزانه مدیران قابل برطرف شدن است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: کمبودهای جدی حوزه بهداشت و درمان استان در شرایطی که بیش از ۳۰درصد ظرفیت درمانی آن به مراجعه کنندگان استان های مجاور اختصاص دارد، ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی شهر اراک به عنوان یکی از قطب‌های مهم درمانی منطقه‌ای را دو چندان کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: با اختصاص کامل اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) اراک و صدور مجوزهای قانونی لازم برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اراک و حل مشکل مربوط به تضمین فاینانس خارجی این بیمارستان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و مطالبه جدی مردم است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به نیازهای حوزه راهسازی استان مرکزی گفت: در حوزه راه با تاکید بر کمبودهای موجود از سال های گذشته، تقویت زیرساخت‌های مناسب برای توسعه محورهای مواصلاتی در شهرستان های خنداب و کمیجان و خروج این مناطق از بن بست ضروری است.

کد خبر 3805647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha