۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷

در بازار آزاد رخ داد؛

افزایش ۱۰ هزار تومانی سکه طرح جدید

افزایش ۱۰ هزار تومانی سکه طرح جدید

قیمت سکه و دلار امروز نسبت به آخرین نرخ روز گذشته روند صعودی داشت بطوری که قیمت سکه تمام بهارآزادی طرح جدید نسبت به دیروز ۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت انواع سکه در بازار آزاد امروز(سه‌شنبه) تهران بازهم نسبت به آخرین نرخ روز گذشته افزایش داشت. بر این اساس، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به یک میلیون و ۹۷ هزار و ۶۱۵ تومان رسید که کاهش یک هزار تومانی را نسبت به نرخ روز گذشته (دوشنبه) نشان می‌دهد. همچنین سکه تمام بهارآزادی طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۱۱۱ تومان رسید.

براین اساس، امروز نیم سکه با نرخ ۵۵۷ هزار و ۸۰۴ تومان معامله شد در حالیکه دیروز این رقم ۵۵۶ هزار تومان بود. همچنین ربع سکه با افزایش کمتر از یک هزار تومان به ۲۹۳ هزار و ۸۹۷ تومان رسید. سکه یک گرمی هم با قیمتی نزدیک به قیمت دیروز،  با نرخ ۱۸۵ هزار و ۹۳۴ هزار تومان معامله شد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۲۶۷ دلار و ۷۸ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کمی افزایش به ۱۱۰ هزار و ۹۹۹ تومان رسید.

قیمت هر دلار هم  امروز در بازار به ۳۶۱۶ تومان رسید که نسبت به روز قبل ۷ تومان افزایش داشته است، همچنین نرخ یورو به ۳۹۶۲ تومان رسید در حالیکه این رقم دیروز ۳۹۵۳ تومان بود.

همچنین نرخ پوند امروز با ۱۵ تومان افزایش به ۴۴۵۱ تومان، درهم امارات هم با  ۴ تومان افزایش به ۹۸۸ تومان و لیر ترکیه با ۷ تومان افزایش به ۱۱۹۵ تومان رسیده است.

جدول قیمت سکه و ارز در بازار آزاد امروز(سه‌شنبه) تهران
نوع سکه/ارز قیمت(تومان/دلار)
تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۹۷ هزار تومان
تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان
نیم سکه ۵۵۷ هزار و ۸۰۴ تومان
ربع سکه ۲۹۳ هزار و ۸۹۷ تومان
سکه یک گرمی ۱۸۵ هزار و ۹۳۴ تومان
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۶۷ دلار و ۷۸ سنت
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۰ هزار و ۹۹۹ تومان
دلار ۳۶۱۶ تومان
یورو ۳۹۶۲ تومان
پوند ۴۴۵۱ تومان
درهم امارات ۹۸۸ تومان
لیر ترکیه ۱۱۹۵ تومان
کد خبر 3805807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha