۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

رئیس هیئت بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

آسیب دیدگی مانع موفقیت بدمینتون باز قمی در رنکینگ کشور شد

آسیب دیدگی مانع موفقیت بدمینتون باز قمی در رنکینگ کشور شد

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: آسیب دیدگی مانع از موفقیت بدمینتون باز قمی در رنکینگ کشور شد و در غیر این صورت نماینده قم به جمع ۴ نفر برتر کشور می‌رسید.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نمایندگان قم در مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور در ۲ بخش دوبل و یک نفره به میدان رفتند اما در ‌نهایت نتوانستند به جمع برترین‌ها برسند که در این میان، ناکامی در کسب عنوان در بخش انفرادی بزرگسالان برای ما تلخ بود.

وی افزود: محسن صادقیان ستاره بدمینتون قم و آخرین بازمانده از تیم اعزامی قم به مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور در ‌نهایت به دلیل آسیب دیدگی ادامه مسابقات را از دست داد و امید قم را برای کسب مدال از این مسابقات ناامید کرد.

 رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: صادقیان به عنوان نفر پنجم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در حالی وارد این مسابقات شد که ۸ نفر برتر کشور در دور نخست مسابقات استراحت داشتند و پس از برگزاری مسابقات مقدماتی و تعیین برترین‌ها، این ۸ نفر از جمله صادقیان وارد جدول مسابقات می‌شدند.

پنجه باشی بیان داشت: صادقیان در مسابقه‌ای که وی را به جمع ۸ نفر برتر مسابقات می‌رساند به دلیل آسیب دیدگی نتوانست نمایش همیشگی و مقتدرانه خود را داشته باشد و با وجود اینکه صادقیان از نظر جسمانی در شرایط مسابقه قرار نداشت در این مرحله به میدان رفت و همان طور که پیش بینی می‌شد بازنده میدان را ترک کرد.

وی عنوان کرد: صادقیان به دلیل آسیب دیدگی یک تا ۲ ماه باید دور از میادین باشد و شانه وی دچار صدمه شده است البته صادقیان تنها نماینده قم در این مسابقات نبود اما بیشترین امید به وی می‌رفت.

 رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: علیرضا یزدانی دیگر بدمینتون باز قم در بخش یک نفره در مرحله یک هشتم نهایی جدول مقدماتی حذف شد و در بخش ۲ نفره، تیم دوبل نادر حاج اسماعیلیان و علی دولت خواه از قم در مرحله یک چهارم نهایی جدول مقدماتی از ادامه مسابقات کنار رفتند.

کد خبر 3806560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha