۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۰۷

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی:

پوشش بیمه در خراسان شمالی پایین‌تر از میانگین کشوری است

پوشش بیمه در خراسان شمالی پایین‌تر از میانگین کشوری است

بجنورد- معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: پوشش بیمه تأمین اجتماعی در خراسان شمالی از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، قائم موهبتی ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: علیرغم اینکه خراسان شمالی درزمینهٔ کشاورزی و صنایع‌دستی قابلیت‌های زیادی دارد و مردم این استان با توجه به استعداد در این زمینه فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهند اما با این وجود افراد تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی از میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است.

موهبتی افزود: مسئولان مربوطه به‌منظور رفع مشکلات و تمایل مردم برای بیمه تأمین اجتماعی باید تلاش کنند تا آمار بیمه‌شدگان در این استان افزایش یابد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: تأمین اجتماعی جزء سازمان‌هایی است که توجه کمتری به آن می‌شود در صورتی که نقش زیادی در توسعه اقتصادی دارد.

محمود دلپسند رابطه سازمان تأمین اجتماعی با واحدهای تولید را بسیار بااهمیت دانست و افزود: با توجه به اینکه هر واحد تولیدی با سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط است درنهایت سبب رونق چرخه تولید واحدهای صنعتی و رشد اقتصادی می‌شود.

رمضان مجید نیا، رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این مراسم اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه را از درخواست‌های ‌ بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام کرد.

کد خبر 3807123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha