۵ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۴۳

به دلیل برودت هوا در استان؛

برنامه‌های آموزشی مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شد

برنامه‌های آموزشی مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شد

اردبیل- آموزش‌وپرورش استان اردبیل به دلیل بارش برف سنگین و برودت هوا برنامه‌های آموزشی مدارس استان را برای سومین روز متوالی تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی بارش سنگین برف و باران در اغلب شهرهای استان اردبیل مدارس اغلب شهرها به مدت دو روز است تعطیل اعلام می‌شود.

بارش برف موجب سختی تردد در سطح معابر عمومی شده و از سویی به دلیل برودت هوا برنامه‌های آموزشی مدارس متوقف شده است.

بارش سنگین برف در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه منجر به تعطیلی اغلب مدارس استان به ویژه در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شد و در ادامه تداوم برودت هوا فوق‌برنامه مدارس در روز پنج‌شنبه نیز با وجود تعطیلی متداول مدارس در این روز تعطیل اعلام شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تمامی تلاش آموزش‌وپرورش تداوم فعالیت‌های آموزشی است؛ با این وجود بارش برف بی سابقه بود و در شرایط جوی فعلی نمی‌توان دانش آموزان را راهی مدارس کرد.

احمد ناصری با تأکید به اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی به صورت مداوم و لحظه به لحظه رصد شده و بر اساس آن تعطیلی  مدارس اعلام می‌شود، تأکید کرد: به دلیل تداوم برودت هوا تمامی فعالیت‌های فوق‌برنامه مدارس اردبیل و سرعین  در روز پنج‌شنبه نیز تعطیل اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین میزان بارش برف در این دو شهر گزارش شده است و با رعایت تمامی جوانب آموزش‌وپرورش استان برنامه‌های آموزشی مدارس مرکز استان را برای سومین روز متوالی تعطیل اعلام کرد.

کد خبر 3807348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha