۸ آبان ۱۳۹۵، ۸:۱۱

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

پیشوا در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند توجه است

پیشوا در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند توجه است

پیشوا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: شهرستان پیشوا از جمله مناطقی در جنوبشرق استان تهران محسوب می شود که در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه جدی است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گسترش خدمات تأمین اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های جنوبشرق استان تهران را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان پیشوا از جمله مناطقی در جنوبشرق استان تهران محسوب می شود که در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه جدی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که پیشوا از ظرفیت های بسیار بالایی برای گسترش خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است، افزود: حضور تعداد قابل توجهی بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان، ضرورت گسترش خدمات تأمین اجتماعی در پیشوا را یادآور می شود.

وی با اشاره به برکات ودستاوردهای راه اندازی مرکز تأمین اجتماعی در شهرستان پیشوا ادامه داد: راه اندازی مرکز تأمین اجتماعی در شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت های موجود، قدم موثری برای رشد و ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان  است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که باید پروژه های حوزه بهداشتی و درمانی در شهرستان پیشوا در اولویت قرار داشته باشد، اضافه کرد: ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی یکی از اولویت ها و انتظارات مردم شهرستان پیشوا محسوب می شود که باید در این زمینه تلاش های بیشتری کرد.

نقوی حسینی با اشاره به پیگیری های انجام شده در این زمینه تأکید کرد: در دیدار و نشست های گوناگون، ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی پیشوا مورد تأکید قرار گرفته و در سفر چند روز گذشته رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز این مهم بار دیگر یادآور شد.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که احداث مرکز تأمین اجتماعی پیشوا در گذشته و در زمان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم شهرستان پیشوا نوید داده شده بود، عنوان کرد: احداث مرکز تأمین اجتماعی در پیشوا، در گذشته و در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی تجهیز و تکمیل مرکز تأمین اجتماعی در شهرستان پیشوا را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تجهیز و تکمیل مرکز تأمین اجتماعی شهرستان پیشوا از جمله موضوعات و اولویت هایی است که باید با جدیت دنبال شود و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی در این زمینه شنیده شود.

نقوی حسینی گفت: بدون تردید ارتقای سرانه بهداشتی و درمانی از اولویت های جدی جنوبشرق استان تهران بوده که باید مورد توجه مسئولان و مدیران قرار گرفته و در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.

کد خبر 3808599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha