۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹

سرخیو آگوئرو:

منچسترسیتی سزاوار پیروزی بود

منچسترسیتی سزاوار پیروزی بود

مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که تیمش در بازی سه شنبه شب لیگ قهرمانان، کاملاً شایستگی پیروزی مقابل بارسلونا را داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی سه بر یک مقابل بارسلونا قدم بزرگی در راه صعود به دور حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برداشت.

منچسترسیتی پیروزی قابل توجهی مقابل غولهای اروپایی کسب کرد و «سرخیو آگوئرو» مهاجم این تیم احساس می کند شیوه بازی پرفشار «پپ گواردیولا» در زمین حریف باعث شد تا آنها بازی بارسلونا را مختل کنند.

وی به خبرنگاران گفت: مشخصاً آنها تیم دشواری هستند. اگر به آنها فضا و زمان فکر کردن بدهید، آنها شما را شکست می دهند. زمانیکه توپ در میانه میدان بود ما تلاش می‌کردیم تا آنها را تحت فشار بگذاریم و در ضد حملات به آنها ضربه بزنیم و همین طور هم شد. اما همیشه باید به بارسلونا احترام گذاشت و هر تیمی به آنها احترام می گذارد ولی ما باید وانمود می کردیم که حریف بارسلونا نیست تا مثل همیشه فوتبال بازی کنیم و ببریم که این مهمترین چیز است.

این بازیکن آرژانتینی ادامه داد: آنها به خوبی می دانند که سیتی بازیکنان خوبی دارد و تیم خوبی است و مشخصاً می دانستند که اینجا بازی کردن کار ساده ای نیست. ما کار را برای آنها دشوار کردیم. ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم. شبهای مهم مختلفی را تجربه کرده ام و این یکی دیگر از آنها بود که نه فقط برای من بلکه برای کل تیم لذت بخش بود. حمایت هواداران را احساس می کردیم و این امر برای اعتماد به نفس ما مهم بود. بازی خوبی برای ثبت شدن در خاطره ها بود.

آگوئرو در دیدار رفت دو تیم در «نیوکمپ» بازی را از روی نیمکت دنبال کرد ولی می گوید که از تصمیم سرمربی اش ناراحت نشده است.

وی افزود: هرگز ناراحت نیستم. همیشه به تصمیمات مربیانم احترام می گذارم. او گفت این تصمیم تاکتیکی است و مشخصاً من هم به آن احترام گذاشتم. وقتی به زمین رفتم، تلاش کردم تا بهترین نمایشم را ارائه دهم و بعد از آن به سختی تمرین می کنم تا برای بازی بعدی آماده شوم.

در چهار سال اخیر این ششمین باری بود که آگوئرو در منچسترسیتی با هم وطنش «لیونل مسی» در بارسلونا رقابت می کند و همچنین اولین باری بود که وی طعم موفقیت را چشید.

کد خبر 3813663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha