۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹

زین الدین زیدان:

رئال مادرید در همه موارد کمی نقص داشت

رئال مادرید در همه موارد کمی نقص داشت

سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی تیمش مقابل لژیا ورشو گفت که بازیکنانش در همه موارد کمی نقص داشت و حتی می توانستند بازنده بازی باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارشنبه شب دو تیم لژیا ورشو و رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه F به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که در استادیوم خالی برگزار شد با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

«زین الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: من و بازیکنانم می خواستیم که بازی را ببریم اما حتی می توانستیم بازنده میدان باشیم. بیش از این نمی توانم آنالیز کنم که چه اتفاقی افتاده است، بازی خیلی عجیبی بود. ما در همه چیز کمی نقص داشتیم، مخصوصاً اینکه حساسیت کافی را نداشتیم، بیشتر از همه بعد از اینکه دو گل زدیم. زمانیکه حریف به گل رسید، بازی دشوار شد. مسئولیت تمامی اتفاقات را بر عهده می گیرم، ولی در پایان نباختیم که این برای ما خوب است.

زمانیکه از زیدان درباره ترکیب ابتدایی تیمش با چهار مهاجم سوال پرسیده شد، وی در پاسخ گفت: به نظر می رسید که با چهار مهاجم بازی می کردیم اما این بیشتر یک سیستم ۲-۴-۴ بود و با دو مهاجم به دنبال پیروزی بودم. زمانیکه شما دو بر صفر جلو هستید، باید کمی بیشتر فکر کنید و بیشتر به کار تیمی بپردازید. ما این کار را نکردیم و اجازه دادیم حریف از فضای بیشتری استفاده کند و هنگامی که گلزنی کردند بازی دشوارتر شد.

شب گذشته همچنین در دیگر بازی گروه F بورسیا دورتمند موفق شد تا اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول گروه قرار بگیرد. این بدین معناست که اگر «لوس بلانکوس» می خواهد به عنوان تیم اول به دور بعدی مسابقات راه یابد، احتمالاً باید در دو دیدار آینده خود مقابل اسپورتینگ (خارج از خانه) و دورتمند (در خانه) پیروز شود.

زیدان گفت: مسلماً اول شدن در گروه برای ما سخت تر شده است اما هنوز به آن فکر می کنیم. بازی آینده مهمترین بازی است. باید خارج از خانه بازی کنیم و سپس در خانه به مصاف رقیب بزرگی برویم. اما این چیزی را عوض نمی کند، هنوز می توانیم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم و این هدف ماست.

رئال مادرید در ۱۶ مسابقه این فصل تنها دوبار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است، اما این قضیه باعث نگرانی زیدان نخواهد شد.

وی گفت: درباره این موضوع نگران نیستم. می دانیم که می توانیم پیشرفت کنیم و باید پیشرفت کنیم. باید به تلاشمان ادامه دهیم و سعی کنیم این قضیه دوباره تکرار نشود. اما همانطور که امروز گفتم اگر حساسیت لازم را نداشته باشید در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد و رقبا می توانند شرایط را برای شما دشوار کنند. بعد از گلزنی حریف، بازی دیگری رقم خورد. اما من از مدافعانم راضیم و این مشکل خاصی برای آنها نیست.

همچنین زیدان درباره جو استادیوم خالی از تماشگر گفت: مطمئناً این هم یک موضوع خاص بود اما بهانه ای وجود نداشت. قبل از بازی از این قضیه آگاه بودیم که بدون هواداران به طور کامل نیاز به تمرکز داریم. کمی عجیب بود ولی نتوانستیم کاری در این مورد بکنیم.

کد خبر 3814068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha