۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰:۰۹

علاء الدین بروجردی:

ضرورت ماندگاری پزشکان در روستاها/ وزیر بهداشت ورود پیدا کند

ضرورت ماندگاری پزشکان در روستاها/ وزیر بهداشت ورود پیدا کند

بروجرد - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ماندگاری پزشکان در روستاها به صورت دائم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های خیر ساز شهرستان بروجرد در حوزه سلامت اظهار داشت: بدون تردید آنچه که توسط خیران برای اجرای پروژه های حوزه سلامت صورت گرفت یک عبادت بود و این همکاری ارزشمند جمعی قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان شهرستانی برای اجرای پروژه های حوزه سلامت عنوان کرد: در شهرستان بروجرد کاستی های فراوانی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که امیدواریم با همت خیران سلامت و حمایت علوم پزشکی شاهد رفع آنها باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین سال ۸۵ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان آیت الله بروجردی در این شهرستان صورت گرفت و این در حالیست که این بیمارستان هنوز افتتاح نشده است.

بروجردی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بروجرد و بازدید از این پروژه بیمارستانی عنوان کرد: قولی که برای تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی داده شده اسفند ماه امسال بوده که انتظار داریم این قول دولت عملی شود.

وی بیان داشت: باید این بیمارستان به حوزه درمان شهرستان بروجرد اضافه شود تا بخشی از محرومیت های موجود در این حوزه رفع شود و لبخند رضایت را بر چهره مردم شهرستان بروجرد ببینیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدت ها بوده که واحد درمانی در شهر اشترینان به اتمام رسیده است گفت: امیدواریم این هر چه سریع تر زمینه برای استفاده مردم این شهر از این واحد درمانی فراهم شود.

بروجردی همچنین بر ضرورت خدمات رسانی به روستائیان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: اینکه در یک روستای سه تا چهار هزار نفری یک پزشک نیز حضور نداشته باشد مطلوب نیست و این امر یک ایراد اساسی در سطح ملی است.

وی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور پزشک در اینگونه روستاها را الزام کنند گفت: باید خانه پزشک نیز در روستاها مانند خانه های عالم ایجاد شود تا زمینه ماندگاری پزشکان در روستا فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اینکه پزشکان تنها ساعاتی را در روستاها مستقر شوند قابل قبول نیست.

کد خبر 3814711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha