۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴

در جزیره کیش؛

«میکا مال» غرفه برتر هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شد

«میکا مال» غرفه برتر هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شد

کیش - میکا مال عنوان غرفه برتر هشتمین نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش که از ١٠ آبان ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های کیش برگزار شد، شرکت «پارس میکا کیش» توانست عنوان غرفه برتر را به خود اختصاص دهد.

این شرکت با نگاهی ویژه و متفاوت و طراحی زیبا برای غرفه خود با هدف معرفی پروژه عظیم مجموعه تجاری تفریحی میکا مال مورد استقبال خوب و کم نظیر سرمایه‌گذاران، فعالین اقتصادی و بازدید کنندگان قرار گرفت.

از دیگر نکات حائز اهمیت که در غرفه میکا مال توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد، معرفی کامل فعالیتهای مجموعه و پاسخگویی مناسب کارشناسان به سوالات مراجعین بود.

مدیر عامل شرکت پارس میکا کیش که در این نمایشگاه حضور مستمر داشت، این پروژه را یک طرح ملی در جزیره کیش و ایران اسلامی نامید و گفت: کیش دارای پتانسیل های ویژه‌ای برای جذب سرمایه است و میکا مال توانسته از آخرین دستاوردهای مهندسی موجود در سطح بین المللی استفاده کنند.

وی افزود: وجود یکی از بزرگترین آکواریوم های حوزه خلیج فارس و اولین تله کابین ساحلی ایران و دیگر امکانات تفریحی منحصر به فرد در این پروژه عظیم خود بیانگر این است که می توان بهره برداری صحیح در جهت رشد و توسعه در رقابت کیش زیبا با دیگر نقاط دنیا داشته باشد.

خبر آگهی

کد خبر 3815862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha