۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان:

بدمینتون باز همدانی راهی اسپانیا شد

بدمینتون باز همدانی راهی اسپانیا شد

همدان- دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: بدمینتون باز همدانی به همراه کادر فنی تیم ملی، تهران را به مقصد بیلبائو اسپانیا ترک کرد.

علیرضا صفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام بدمینتون باز همدانی به اسپانیا اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان جهان در روزهای ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه امسال در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره به حضور بدمینتون باز همدانی در این اردو گفت: امیر جباری بدمینتون باز شایسته همدانی به همراه ثمین عابد خجسته دیگر ملی‌پوش جوان بدمینتون کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به کشور اسپانیا اعزام شدند.

صفی زاده عنوان کرد: امیر جباری با ۱۷ سال سن ۹ سال در رشته بدمینتون فعالیت دارد و طی ۴ سال گذشته به‌صورت ثابت در تیم ملی عضویت داشته است.

وی بابیان اینکه امیر جباری از نوابغ بدمینتون کشور است، بیان کرد: کاپیتان فعلی تیم ملی جوانان کشورمان از سال ۸۹ تاکنون طلای رقابت‌های بدمینتون نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور را کسب کرده است.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان عنوان کرد: امیر جباری در رنکینگ بزرگ‌سالان در رده سوم قرار دارد.

صفی زاده گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و روزبه‌روز تعداد علاقه‌مندان به این رشته در حال افزایش است.

کد خبر 3816752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha