۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

نشست مجمع عمومی اینترپل در اندونزی آغاز به کار کرد

نشست مجمع عمومی اینترپل در اندونزی آغاز به کار کرد

هشتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی اینترپل امروز به طور رسمی با حضور معاون رئیس جمهور اندونزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «افق»، مراسم افتتاحیه هشتاد و پنجمین نشست عمومی اینترپل با حضور« یوسف کالا» معاون رئیس جمهور اندونزی برگزار شد.

معاون رئیس جمهور اندونزی در مراسم افتتاحیه این نشست، سخنانی در باب اجماع عمومی برای مقابله با تروریسم بین‌المللی بیان کرد.

وزارت کشور افغانستان با انتشار خبری اعلام کرد: «عبدالرحمان رحمان» معاون ارشد امور امنیتی وزارت کشور، «سید افندی» رئیس اینترپل افغانستان و «صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان، در این نشست حضور دارند.

در همین حال معاون ارشد امنیتی وزارت کشور افغانستان گفت: در این نشست بر مبارزه با تروریسم تاکید می شود. مقامات وزارت کشور در مورد آسیب‌پذیری افغانستان از ناحیه تروریست ها و مبارزه با جرایم گوناگون و سازمان‌یافته نیز بحث خواهند کرد.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش رسانه ها، در پنجاه و هشتمین مجمع عمومی پلیس اینترپل که به مدت چهار روز ادامه دارد یک هزار و ۳۶۰ نفر در قالب هیئت هایی از ۱۶۴ کشور جهان شرکت کرده اند.

شایان ذکر است سردار «مسعود رضوانی» رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست حضور یافته است.

کد خبر 3817617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha