۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

امام جمعه ورامین:

اهدای عضو عملی انسان دوستانه برای نجات جان انسان ها است

اهدای عضو عملی انسان دوستانه برای نجات جان انسان ها است

ورامین-امام جمعه ورامین با تجلیل از اهدا کنندگان عضو گفت: اهدای عضو عملی انسان دوستانه برای نجات جان انسان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از مسئولان شهرستان ورامین ظهر دوشنبه با حضور در منزل مرحومه زهرا سادات حسینی از اهدا کنندگان عضو این شهرستان، از خانواده وی تجلیل کردند.

در این مراسم آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر و غیره حضور داشتند.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تجلیل از کسانی که در راه نجات بیماران نیازمند اقدامات جاودانه ای را انجام می دهند، یک وظیفه است.

وی با تجلیل از اهدا کنندگان عضو گفت: اهدای عضو عملی انسان دوستانه برای نجات جان انسان ها است که خوشبختانه این فرهنگ طی سال های اخیر در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

محمودی با آرزوی علو درجات برای دو شهروند ورامینی که اعضای بدن آنان برای کمک به بیماران نیازمند اهدا شد، بیان داشت: طی روزهای اخیر دو خانواده ورامینی در این زمینه اقدامات مهمی را انجام داده و به تعدادی از بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشیدند که این امر شایسته تقدیر و سپاس است.

گفتنی است طی روزهای اخیر اعضای بدن زهرا سادات حسینی از شهروندان ورامینی به تعدادی از بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید که این موضوع تجلیل دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستانی را به همراه داشت.

کد خبر 3818085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha