۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی در شهرستان گناوه افزایش یابد

نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی در شهرستان گناوه افزایش یابد

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی در شهرستان گناوه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر پنجشنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه نظم و امنیت در استان بوشهر انجام شده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر  از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و تاکید بر لزوم تعامل بیشتر نیروی انتظامی با مردم، ادامه داد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم که تمام توان خود را برای مبارزه با مواد مخدر و جرائم خشن و سرقت به‌کار گیرند.

حجت الاسلام خدری اضافه کرد: با توجه به وجود همیشگی گردشگر در شهر گناوه، نیاز است تعداد پرسنل افزایش یابد تا میهمانان با امنیت بیشتری بتوانند از بازار و جاذبه‌های گردشگری شهر و به‌ویژه ساحل استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای ایجاد امنیت در شهر گناوه نیاز به ایجاد ایستگاه پلیس در بعضی نقاط شهر برای مراجعات مردم و همچنین ایجاد امنیت در محله‌های مختلف شهر است‌ تا مردم از آرامش و آسایش بیشتری برخوردار باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: از تقاضاهای عموم مردم جابه‌جایی گلوگاه انتظامی دیلم و همچنین ایجاد پلیس راه مستقل برای شهر دیلم است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست خواسته‌های مردم استان بوشهر از نیروی انتظامی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 3820791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha