۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۱۰

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

نقش اوقاف در گرامیداشت برنامه های ملی و انقلابی پررنگ است

نقش اوقاف در گرامیداشت برنامه های ملی و انقلابی پررنگ است

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در برخی از برنامه های ملی و انقلابی نظیر حماسه نهم دی و تعظیم شعائر دینی و مذهبی، نقش سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار پررنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در دیدار با معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به نقش اوقاف در گسترش و توسعه برنامه های دینی و انقلابی اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه برنامه های تبلیغی و مذهبی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تلاش داریم تا از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه برنامه های ملی و انقلابی به صورت ویژه استفاده کنیم.

وی ادامه داد:در برخی از برنامه های ملی و انقلابی نظیر حماسه نهم دی ملت ایران بویژه مردم تهران و تعظیم شعائر دینی و مذهبی و بزرگداشت شهادت و ولادت های ائمه معصومین(ع)، نقش سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار پررنگ است.

محمودی اضافه کرد: خطبه امام سجاد(ع) یکی از نمادهای استکبار ستیزی محسوب می شود که سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند در حوزه بسط و گسترش آن اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:انتظار می رود تا در بقاع و آستان های متبرکه برنامه های متنوعی در گرامیداشت شهادت و ولادت ائمه معصومین(ع) و روزهای ملی و انقلابی برگزار شود.

حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز از آمادگی این سازمان برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های ملی و انقلابی در تهران و شهرستان های این استان خبر داد.

کد خبر 3822510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha