۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳

مدیرکل اوقاف اردبیل مطرح کرد؛

اطعام روزانه زائران آذری اربعین در امامزاده سید صدرالدین اردبیل

اطعام روزانه زائران آذری اربعین در امامزاده سید صدرالدین اردبیل

اردبیل – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اطعام روزانه زائران آذری و بومی اربعین حسینی در موکب امامزاده سید صدرالدین استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اوقاف اردبیل اکبر قیامی بعدازظهر یکشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: به دلیل اینکه تعداد قابل‌توجهی از زائران استان‌های مجاور و کشور جمهوری آذربایجان از اردبیل عازم کربلا می‌شوند، این موکب برای پذیرایی از زائران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: روزانه بیش از دو هزار نفر از زائران در این موکب مورد پذیرایی قرار گرفته و علاوه بر این ایستگاه صلواتی امامزاده نیز روزانه پذیرای صدها نفر از زوار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان متذکر شد: به منظور خدمت‌رسانی به زائران و عمل به نیت واقفان در راستای عزاداری امام حسین (ع) ستاد اربعین راه‌اندازی شده است.

قیامی به ارسال بیش از ۱۰ تن مواد غذایی نیز به استان ایلام موکب اداره اوقاف اشاره کرد و افزود: علاوه بر این توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و حسینیه‌ها ویژه زائران تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به تشکیل موکب مشترک ادارات اوقاف اردبیل و البرز در مرز مهران تأکید کرد: موکب‌های سازمان اوقاف تا پنج روز پس از اربعین حسینی به زائران در مسیر بازگشت خدمت‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 3823421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha