۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

معاون بهره برداری آبفار خوزستان:

یک میلیون لیتر آب به مرز چذابه منتقل شده است

یک میلیون لیتر آب به مرز چذابه منتقل شده است

شلمچه- معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی خوزستان از انتقال یک میلیون لیتر آب از طریق تانکر به مرز چذابه خبر داد.

علیداد کیانی امروز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آبرسانی با تانکر در مرز چذابه اظهار کرد: آبرسانی در پایانه مرزی چذابه از طریق تانکر است که به صورت میانگین روزانه ۶۵ سرویس آبرسانی به این مرز برای مصارف عمومی و شرب انجام می شود.

وی افزود: با وجود اینکه مسافت آبگیری از شهر شوش تا مرز چذابه مسافتی طولانی و بیش از ۹۰ کیلومتر است اما روزانه ۸۰۰ تا هزار مترمکعب یا یک میلیون لیتر آب از طریق تانکر به چذابه منتقل می شود.

معاون بهره برداری آبفار خوزستان اظهار کرد: تا کنون مشکل خاصی در زمینه آب شرب و آب برای مصارف عمومی موکب ها و زوار وجود نداشته است.

وی در ادامه به آبرسانی در مرز بین المللی شلمچه نیز اشاره و عنوان کرد: آبرسانی در شلمچه از طریق خط انتقال است و روزانه ۳۰ لیتر در ثانیه به این مرز آبرسانی می شود.

کیانی اضافه کرد: همچنین در کنار آبرسانی از طریق خط انتقال آب، سه تانکر سیار هم در کنار ایستگاه پمپاژ قرار گرفته است که اگر جایی مشکلی در انتقال آب رخ داد یا شکستگی لوله ایجاد شد از طریق تانکر سیار انتقال آب انجام شود.

معاون بهره برداری آبفار خوزستان به مشکلات انتقال آب به شلمچه هم پرداخت و گفت: سال گذشته شلمچه کمبود آب داشته که با اجرای ایستگاه پمپاژ ظرف مدت یک سال، امسال در شلمچه این مشکل رفع شده است اما مشکل فشار آب وجود دارد.

وی توضیح داد: شیرآلات و خط لوله جوابگو فشار بیشتر از دو بار نیستند و دچار نشستی و شکستگی می شوند که به سرعت مشکل رفع می شود.

کیانی با بیان اینکه در بازدید امروز مشکل خاصی مشاهده نکرده است، افزود: هر گونه مشکل یا نشتی در کوتاهترین زمان رفع خواهد شد.

کد خبر 3824137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha