۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹

رئیس هیئت بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور لغو شد

حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور لغو شد

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از لغو حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور خبر داد.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بدمینتون استان قم که قرار بود امسال در لیگ دسته اول مردان کشور شرکت کند تصمیم به انصراف از این مسابقات گرفته و در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد.

وی افزود: ما طی سال‌های گذشته در این مسابقات حضور داشتیم و امسال نیز از نظر نیروی انسانی مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها نداشتیم اما پاره‌ای عوامل سبب شد تصمیم بگیریم در این مسابقات حاضر نشویم اما این عدم حضور نگران کننده نیست.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: بخشی از مشکل ما برای حضور در لیگ دسته اول کشور موضوع مالی است به طوری که ما اگر بخواهیم تیمی در قواره صعود به لیگ برتر ببندیم باید ۲ بازیکن از خارج از استان به تیممان بیاوریم و این، مستلزم پرداخت دستمزد به این بازیکنان است.

پنجه باشی بیان داشت: موضوع دیگر، مسئله پیشنهاداتی بود که بازیکنان ما از خارج از قم داشتند برای مثال یک بازیکن ما از تیمی دیگر پیشنهاد ۸ میلیون تومانی داشت در حالی که همان بازیکن را سال گذشته در قم نگاه داشتیم و حتی نتوانستیم یک ریال به وی پرداخت کنیم.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ دسته اول کشور برای تیم بدمینتون قم هزینه داشت و با توجه به این شرایط احساس کردیم که شانسی برای لیگ برتری شدن نداریم و حضور ما در این مسابقات فقط بار مالی دارد و به همین دلیل تصمیم بر آن شد که تیم بدمینتون قم امسال در لیگ حاضر نباشد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان پسر فردا پنج شنبه در قم آغاز می‌شود البته شرکت کنندگان امروز چهارشنبه در قم حضور پیدا می‌کنند اما اردو از پنج شنبه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

کد خبر 3825969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha