۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۹:۱۰

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

عزیمت زائران ملارد وشهریار به عتبات عالیات بارشد۱۰درصدی همراه است

عزیمت زائران ملارد وشهریار به عتبات عالیات بارشد۱۰درصدی همراه است

ملارد-رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان های ملارد و شهریار گفت:در مقایسه با سال گذشته، برآوردها موید رشد ۱۰ درصدی عزیمت زائران عتبات عالیات از ملارد و شهریار است.

حجت الاسلام صدقعلی جلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان های ملارد و شهریار برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی با مشارکت و نقش آفرینی خیرین اظهار داشت:از مجموع قریب به مسافت ۱۰۰ کیلومتری همایش جهانی پیاده روی اربعین در محدوده جغرافیایی منتهی به بارگاه و حرم مقدس سید و سالار شهیدان(ع)، خدمات دهی در ۱۰ کیلومتر نخست مسیر اشاره شده به استان تهران واگذار شده است که شهریار و ملارد نیز به عنوان شهرستان های این استان برنامه ها و تدابیر متعددی را پیش بینی و عملیاتی کرده اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار و ملارد عنوان کرد:موکب پذیرایی، اسکان، درمان، پشتیبانی های فرهنگی و...از نمونه برنامه ها و امکاناتی است که در مسیر پیاده روی پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص میزان و تعداد عزیمت زائران از شهریار و ملارد به عتبات عالیات عنوان کرد:بر اساس برآوردهای انجام شده میزان عزیمت زائران در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

جلیل زاده گفت:در مجموع ۵۰ کاروان بصورت رسمی در شهرستان های شهریار و ملارد برای این مراسم باشکوه اعزام شدند که ظرفیت این کاروان ها قریب به هشت هزار نفر برآورد می شود.

وی افزود:با احتساب زائرانی که بصورت انفرادی تدارک سفر می بینند، با جمعیت انبوهی مواجه می شویم که موید شیفتگی و دلدادگی مردم مومن، فهیم و ولایتمدار دو شهرستان ملارد و شهریار به ائمه اطهار و اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورایی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان های ملارد و شهریار در خاتمه با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در شهرستان های شهریار و ملارد یادآور شد:عمده تمرکز برنامه های درون شهرستانی شهریار در مناطق باغستان و امیریه متمرکز شده و امیدواریم در سال جاری نیز همچون سال گذشته شاهد حضور کثیر و عظیم مشتاقان اهل بیت(ع) که از توفیق سفر به عتبات عالیات بازمانده اند، در این شهرستان و همچنین ملارد به عنوان غربی ترین محدوده جغرافیایی غرب استان تهران باشیم.

کد خبر 3826954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha