۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

در رده سنی نونهالان؛

اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون در قم آغاز شد

اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون در قم آغاز شد

قم - اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان پسر از صبح پنجشنبه در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی استعدادیابی تیم ملی بدمینتون نونهالان پسر با حضور بدمینتون بازانی از نقاط مختلف کشور و تعدادی از بدمینتون بازان مستعد قمی در  ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز شد و تا شنبه ادامه دارد.

در این اردوی استعدادیابی که از صبح امروز پنج‌شنبه تا شنبه ۲۹ آبان در سالن اختصاص مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان قم ادامه خواهد داشت حدود ۴۵ بدمینتون باز زیر نظر مربیان استعدادیاب تیم ملی تمرین می‌کنند و مسابقات درون اردویی بخشی از برنامه این اردو خواهد بود.

۱۴ بدمینتون باز نونهال قمی در این اردو حضور دارند و هیئت بدمینتون استان قم ابراز امیدواری کرده است یک یا چند بدمینتون باز قمی در پایان این اردو، جواز حضور در مرحله بعدی اردوی تیم ملی نونهالان را کسب کنند.

سید بهادر زکی زاده دبیر فدراسیون بدمینتون نیز قرار است روز جمعه به قم سفر کند و از نزدیک وضعیت برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان را زیر نظر بگیرد و این در شرایطی است که نفرات منتخب این اردوی استعدادیابی در مراحل آینده مورد غربال قرار می‌گیرند.

مجتبی ساده خو دبیر هیئت بدمینتون استان قم در گفتگو با مهر درباره برگزاری این اردو در قم گفت: مرحله نخست اردوی استعدادیابی تیم ملی نیز در قم برگزار شده بود و ما با میزبانی متوالی از این برنامه گزینشی به دنبال افزایش شانس بدمینتون بازان قمی برای ورود به تیم ملی هستیم.

وی افزود: بدمینتون قم استعدادهای خوبی در بخش پایه دارد و خروجی تمام موفقیت‌های ما در رده‌های سنی پایه این است که بدمینتون بازان ما به تیم ملی راه پیدا کنند و به همین دلیل نگاه خاصی به برگزاری اردوهای استعدادیابی و پایه داریم.

کد خبر 3826986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha