۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

معاون حمل و نقل اداره کل پایانه‌های استان اصفهان:

۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از اصفهان با اتوبوس جابجا می شوند

۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از اصفهان با اتوبوس جابجا می شوند

اصفهان – معاون حمل و نقل پایانه‌های مسافربری اصفهان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار زائر از اصفهان با استفاده از اتوبوس به کربلا سفر می کنند، گفت: در سال گذشته نیز این آمار ۸۰ هزار نفر بود.

علیرضا صفا تاج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات ویژه جابجایی زائران اربعین حسینی از ۲۰ آبان آغاز و تا پنج آذر ادامه دارد، اظهار داشت: طرح دوبرابری نرخ بلیت اتوبوس نیز دراین بازه زمانی اجرایی شده است.

وی در خصوص چرایی دو برابر شدن بلیت اتوبوس در این ایام ابراز داشت: از آنجایی که اتوبوس‌ها در هنگام برگشت بدون مسافر برمی‌گردند نرخ بلیت حداکثر دو برابر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل پایانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه دو هزار دستگاه از استان اصفهان برای جابجایی زائران کربلا در ایام اربعین بکار گرفته‌ شده‌اند، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها تنها اجازه حمل مسافران به مرز چزابه و شلمچه را دارند و ورود اتوبوس‌های اصفهان به مرز مهران غیر مجاز است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۱۰۰ هزار زائر با استفاده از اتوبوس به کربلا سفر کنند، افزود: در سال گذشته نیز ۸۰ هزار نفر از این سیستم حمل و نقلی استفاده کردند.

صفاتاج با اشاره به اینکه در خصوص ارائه خدمات و جابجایی مسافران با کمبودی مواجه نیستیم، اضافه کرد: همچنین اتوبوس‌های استان اصفهان از ۳۰ آبان ماه آماده برگشت زائران از کربلا هستند و تا پنج آذر همین روند را ادامه خواهند داد.

کد خبر 3827048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha