۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۱

برای تسهیل در تردد زائران اربعین؛

تجهیزات مدرن‌تر در گیت‌های ورودی راه‌آهن به کار گرفته شد

تجهیزات مدرن‌تر در گیت‌های ورودی راه‌آهن به کار گرفته شد

استانها- رئیس پلیس راه آهن تهران با اشاره به تغییر برخی از گیت های ورودی در راه آهن، گفت: تجهیزات به روز تر و مدرن تری را به کار گرفتیم تا در امور مردم تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر پیروی در گفتگو با رادیو اربعین با بیان اینکه دغدغه پلیس راه آهن کشور همواره این بوده که امور مسافران تسریع شود، گفت: به ویژه در این ایام خاص که زائران افتخار دادند و از طریق حمل و نقل ریلی به سمت استان های جنوبی کشور حرکت می کنند، به دنبال تسریع امور مسافران هستند.

وی با بیان اینکه به خاطر تغییراتی که شهرداری در اطراف ایستگاه راه آهن تهران انجام می دهد، ترافیک منتهی به راه آهن تهران افزایش یافته است و این در زمان رسیدن مسافران به خود ایستگاه تاخیر ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: انتظار می رود در این ایام همشهریان ضوابط و مقررات را بیشتر رعایت کنند.

رئیس پلیس راه آهن تهران افزود: باید مسافرگیری و تخلیه مسافری که انجام می شود در محل های مناسب صورت بگیرد تا باعث ازدحام و ترافیک نشود تا هموطنان بتوانند به موقع به راه آهن برسند.

وی با اشاره به تغییر برخی از گیت های ورودی در راه آهن، بیان داشت: تجهیزات به روز تر و مدرن تری را به کار گرفتیم تا در امور مردم تسهیل شود و همچنین سعی می کنیم با مدیریت میدانی مسائل را پوشش دهیم.

سرهنگ پیروی متذکر شد: زائران بر روی لوازم و وسایل خودشان نام و شماره تلفن خود را بنویسند تا در صورت مفقود شدن وسایل بتوانیم با تماس گرفتن با آنها، لوازمشان را برگردانیم.

کد خبر 3827495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha