۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۱

در واپسین روزهای مانده تا اربعین؛

رفت و برگشت آرام زوار در شلمچه/ تردد روان است

رفت و برگشت آرام زوار در شلمچه/ تردد روان است

شلمچه ـ شلمچه در واپسین روزهای مانده تا اربعین حسینی، شلوغ ترین روزهای خود را سپری می کند اما تردد زوار به سوی کشور عراق به صورت روان و با آرامش در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، تردد زوار در دو محور رفت و برگشت در حال انجام است. استقرار نیروهای انتظامی نیز آرایش دیگری به خود گرفته و کنترل ویزا در صفوف جدیدی انجام می شود.

بسته شدن مرز مهران و بازگشت بخش قابل توجهی از زوار باعث شده بخش بیشتری از فضای سالن مسافری تازه افتتاح شده شلمچه مملو از جمعیت شود.

این ازدحام جمعیت باعث شد در ساعات پایانی روز گذشته و بامداد امروز محورهای منتهی به شلمچه شاهد ترافیکی کم سابقه در این مدت باشد و هر دو محور رفت و برگشت نوعی گره ترافیکی داشته باشند.

صف های طولانی پشت درهای ورودی پایانه مسافری و همچنین گیت های خروج نیز از دیگر اتفاقاتی بود که امروز به تکرار در شلمچه مشاهده شد، هر چند ازدحام های چشمگیر به صورت مقطعی بوده و در بسیاری از ساعات تردد روان بوده است.

حالا نیز که شامگاه سومین روز مانده تا اربعین است جمعیت قابل توجهی در قسمت سالن مسافری، محوطه پایانه تجاری و مسیر استقرار مواکب و همچنین جاده ها به چشم می خورد.

بخش بیشتر مسافران در حال بازگشت هستند و اتوبوس های برون شهری به نقاط مختلف با نرخ های مختلف در حال انتقال زوار هستند.

اکنون جاده های شلمچه ترافیک نسبتا سنگین دارد اما تردد زوار به سوی کشور عراق به صورت روان و با آرامش در حال انجام است.

کد خبر 3827501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha