۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل به مهر خبر داد؛

موکب‌های اردبیل در پذیرایی از زائران اربعین حسینی کمبودی ندارند

موکب‌های اردبیل در پذیرایی از زائران اربعین حسینی کمبودی ندارند

اردبیل – رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: موکب‌های این استان در دیوانیه و سامرا مستقر بوده و بدون کمبود از زائران اربعین حسینی پذیرایی و خدمات‌رسانی می‌کنند.

اسفندیار هوشیار در گفتگو با خبرنگار مهر از ارسال ۱۶ کامیون اجناس خیریه مردمی به موکب‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: در پذیرایی از زوار کمبودی نداریم.

وی افزود: امسال استقبال از مراسم اربعین حسینی به مراتب بیشتر از سال‌های قبل است و با توجه به اینکه این مهم پیش بینی شده بود، از یک هفته قبل از مراسم اربعین استقرار موکب‌ها و پذیرایی از زوار برنامه‌ریزی شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تأکید کرد: در طول هفته گذشته هدایای مردمی به موکب‌های استان اعزام شده و در حال حاضر نیز پذیرایی از زوار انجام می‌شود.

هوشیار با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار نفر از استان اردبیل به کربلا سفر کرده‌اند، تأکید کرد: موکب‌ها نه تنها با زائران اردبیلی بلکه به زائران سایر استان‌ها و کشورها که از این مسیر عبور می‌کنند، خدمت‌رسانی دارند.

وی با تأکید به اینکه اردبیل از استان‌های موفق در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است، افزود: این استان به مهد تشیع شناخته می‌شود و در خدمات‌رسانی به زوار نیز تلاش بر این بوده چهره معنوی و مذهبی استان اردبیل بیش‌ازپیش معرفی شود.

کد خبر 3827728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha