۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

همکاری پلیس ایران و ایتالیا برای ارتقاء دانش پلیس افغانستان

همکاری پلیس ایران و ایتالیا برای ارتقاء دانش پلیس افغانستان

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: همکاری خوبی بین پلیس ایران و ایتالیا برای ارتقاء دانش و تجربه پلیس کشور افغانستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر  سردار علی بختیاری در مراسم اختتامیه دوره آموزشی کارکنان پلیس مواد مخدر کشور افغانستان که با حضور سفرای کشور افغانستان و ایتالیا در دانشگاه امین برگزار شد به بیان ماموریت اصلی دانشگاه در زمینه اجرای دوره های آموزشی و تعامل با کشور های همسایه پرداخت و گفت: کشورها به دلیل شرایط خاص، درگیر با جرایم سازمان یافته و مسئله مواد مخدر هستند.

وی تاکید کرد: مبارزه با جرایم سازمان یافته به ویژه مواد مخدر به عنوان یک مسئله جهانی برای همکاران ما در سراسر دنیا مدنظر است.

وی ادامه داد: همکاری های خوبی بین پلیس ایران و ایتالیا برای ارتقاء دانش و تجربه پلیس کشور افغانستان وجود دارد به گونه ای که آموزش ها و کارگاه های آموزشی متناسب با آخرین نیازهای پلیسی این کشور برگزار می شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم انتظامی امین و پلیس مواد مخدر ناجا آمادگی هرگونه همکاری متقابل پلیسی در زمینه مبارزه با مواد مخدر کشور افغانستان را دارد؛ امیدواریم با همکاری دو جانبه بین دو کشور ، علاوه بر کارگاه های آموزشی، تبادل تجارب آموزشی در تمامی سطوح توسعه یابد.

کد خبر 3828365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha