۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶

انهدام باند توزیع کنندگان مواد مخدر/کشف ۶کیلوگرم انواع مواد مخدر

انهدام باند توزیع کنندگان مواد مخدر/کشف ۶کیلوگرم انواع مواد مخدر

باند بزرگ توزیع کنندگان مواد مخدر در خیابان فداییان اسلام شناسایی و منهدم شد. ماموران از محل اختفای متهمان دستگیر شده بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محسن اسدی، رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات عملیات پلیسی و انهدام باند توزیع مواد مخدر گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده فداییان اسلام در خصوص اقدامات مجرمانه سه توزیع کننده مواد مخدر در محدوده پارک وفا، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد این سه توزیع کننده مواد مخدر در یک پارکینگ در این محدوده اقدام به نگهداری مواد مخدر و فروش آن می کنند که با هماهنگی های انجام شد با مقام قضایی تیمی از ماموران اقدام به تعقیب و مراقبت از محل می کنند.

این اقدامات در نهایت نتیجه داد و یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر که در این پارکینگ بود هنگام خروج، تحت تعقیب قرار گرفت و در میدان خراسان متوقف و دستگیر شد و طی بازرسی از خودروی وی ۶ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از اقرار به همدستی با ۲ تن دیگر از دوستانش در همان پارکینگ، تیم های عملیاتی مجددا به محل اعزام شدند.

در یک عملیات ضربتی هر ۲ همدست متهم نیز دستگیر شدند و در بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از جمله شیشه و هروئین کشف و ضبط شد و هر ۲ متهم نیز پس از انتقال به کلانتری به جرایم خود اعتراف کردند.

گفتنی است، هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

کد خبر 3828452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha