۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹

اخبار پلیس/

کشف محموله میلیاردی قاچاق در کرمانشاه

کشف محموله میلیاردی قاچاق در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان "ثلاث باباجانی" از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعید حاجی آبادی"  اظهار داشت: مأموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر ورود دو محموله کالای قاچاق که از مرزهای غربی استان بارگیری شده است، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند دو دستگاه خودروی کامیون حمل سوخت و وانت نیسان را در این زمینه شناسایی و پس از  کنترل محورهای مواصلاتی خودروهای موردنظر را متوقف کنند.

سرهنگ حاجی آبادی افزود: رانندگان خودروها با مشاهده عوامل انتظامی قصد داشتند با استفاده از صعب العبور بودن منطقه متواری شوند اما با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: در بازرسی از این دو خودرو دو هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۸۰۰ ثوب انواع لباس خارجی به ارزش دو میلیارد ریال و ۴۵ تخته پتو به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان ساخت: دو متهم دستگیر شده در این رابطه به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اعتراف سارق محبوس به ۳۴ مورد سرقت در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: جوان ۲۵ ساله ای که چندی پیش به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود، ارتکاب ۳۴ مورد سرقت دیگر را به پرونده خود اضافه کرد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" گفت: در پی وقوع چندین مورد انواع سرقت در ماه های گذشته و ارجاع پرونده ها به اداره سرقت پلیس آگاهی، تلاش در جهت شناسایی عامل یا عاملان اینگونه سرقت ها در دستور کار تیمی مجرب از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی رد پای سارق حرفه ای ۲۵ ساله ای به دست آمد که اخیراً توسط عوامل آگاهی کرمانشاه به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جهت انجام تحقیقات تکمیلی طی هماهنگی با مقام قضائی، متهم از زندان مرکزی کرمانشاه جهت انجام تحقیقات به اداره سرقت انتقال داده شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ امیری گفت: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم به ۱۴ مورد سرقت اماکن خصوصی، هفت مورد سرقت منزل، چهار مورد سرقت دوچرخه و ۹ مورد کیف قاپی اعتراف کرد و مالباختگان این سرقت ها نیز با راهنمایی وی شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: سارق جوان، بیکاری را علت و انگیزه این سرقت ها عنوان کرده است.

سارق دوربین های مدار بسته در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای دوربین های مداربسته با ۲۱ مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ " رضا شیرزادی" اظهار داشت: ساعت ۷ صبح امروز ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی در خیابان حافظ شهرستان کرمانشاه به شخصی که یک دستگاه دوربین مدار بسته در دست داشت مشکوک شدند که متهم به محض رویت ماموران گشت، دوربین مداربسته را روی زمین انداخته و اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری متهم شدند که در برسی سوابق وی مشخص شد، نامبرده از سارقان حرفه ای است.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه به ۲۱ مورد سرقت انواع دوربین های مدار بسته، لوازم و قطعات داخل خودرو و اماکن عمومی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به اعترافات اولیه متهم، احتمالا سرقت های وی بیش از ۲۱ مورد باشد که در همین راستا تحقیقات و بازجویی های فنی توسط ماموران ویژه کماکان ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده، متهم به دادسرا منتقل خواهد شد.

کد خبر 3828989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha